tisdag 30 mars 2010

Semestertips!

Jag måste tipsa alla som är sugna på bröllopsresa med tight ekonomi att titta på Fritidsresors auktioner på tradera. De går för ungefär halva priset mot ordinarie pris! Vi ska eventuellt köpa oss en sådan resa till hösten/vintern, eftersom att sommarens semester redan är ordnad för i år, även om den bara går till Danmark då. (Jag önskar väldigt mycket att det var vi som vann 215 miljoner på lotto i helgen!) Min drömresa är en roadtrip genom USA, där man besöker alla stora fina platser som Las Vegas, New York, San Francisco, Los Angeles och såklart Hawaii. Jag antar att ni förstår vad jag menar? Den resan får bli av när barn(en?) blir lite större, så vi har glädje av det allihop. Jag har faktiskt aldrig varit utomlands, mer än i norden, så det lockar lite extra mycket!

2 kommentarer:

Katja sa...

vilket bra tips med tradera... hade ingen aning om att det såldes resor där också, måste spanas in omedelbums :-)

Katja sa...

Kan förresten tipsa om en tävling om ett strumpeband på min blogg, om du inte redan fixat det. :-)