onsdag 24 mars 2010

Drar täcket över huvudet

Jag vet inte alltså. Jag tror att jag går och lägger mig och sover tills det är dags i maj. Killen som absolut kunde ställa upp som solist igår, var tydligen upptagen just det datumet. Alltså. Jag orkar verkligen inte med mer motgångar nu. Det är allt från att servetterna blir i fel färg, till ringarna som inte passade ihop från början, till att personen som skulle sätta upp mitt hår inte kunde hjälpa mig med det och när jag skulle ringa runt och höra med frisörerna i stan så kostade det multum eller så var de mammalediga/på kurs, och nu det här. Vad ska hända härnäst? Magsjuka på bröllopsdagen? En bruten fot eller att sömmerskan som lägger upp klänningen lyckas bränna ett hål på klänningen eller slinter med saxen? Att mitt hår trillar av och att alla våra gäster blir matförgiftade av vår buffé? Åh.

Inga kommentarer: