lördag 20 mars 2010

Åhnej!

Vi planerade lite i förmiddags bland annat hur mycket vinkaraffer, kakfat, tårtfat vi ska köpa på 2nd hand osv. Så när Niklas kollade mailen hade vi fått återbud från vår solist! Han ska ut på Europaturné tydligen, så vi förstår ju självklart att han måste ge sig iväg. Så tråkigt för oss dock! Han hade ordnat med en vän, som tydligen hade samma stil som han själv och om vi ville kunde vi få boka honom istället. Vi ska kolla över våra alternativ, och förmodligen kommer vi boka den andra killen. Vad panikslagen man kan bli när det inte riktigt blir som man tänkt sig?

3 kommentarer:

Katja sa...

Nej vad tråkigt!

Vi har också haft otur med just solisterna, första alternativet ska ha barn bara en månad innan, så jag tror att de känner att det blir lite mycket med musik att tänka på förutom att ens ta sig iväg till ett bröllop.

Alternativ nr 2 har en helt magisk röst men hade tydligen inte uppträtt på så länge att han kände mest ångest över att sjunga inför så många.

Det kommer lösa sig, men synd när det inte blir som man tänkt sig

Sara sa...

Åh va tråkigt! Vi har inte haft några sånna motgångar än så jag får lida lite med dig i stället. Jag lever mig verkligen in i alla andras bröllop :) haha.
Hoppas det löser sig för er!

Maria sa...

Katja: Jag hoppas det löser sig för er! Synd att inte person nummer två vågar ta sig an det.

Sara: Tack för din omtanke! :D Hoppas du slipper motgångar! Vi råkar ut för smågrejer hela tiden, förstår inte hur vi lyckas. Men jag tror vi är för hetsiga när vi ska välja.