torsdag 6 maj 2010

Jag vann!

Helt oförberett fick jag ett paket på posten idag. Vågade inte öppna det först eftersom att Niklas pratat om att försöka överraska mig i år med födelsedagspresenten (eftersom att jag alltid listar ut till slut), men efter klartecken från honom slet jag upp paketet och där i låg den här urfina sex and the city-boxen! Alla säsongerna! Som jag har velat köpa dem många gånger med inte gjort det för att den kostar ju en del! Jag vann den genom en tävling från "Allt om bröllop" som enligt mig är den bästa bröllopstidningen. Inte så stel och tråkig, utan ungdomlig och rolig att läsa. Tack så mycket Allt om bröllop! Jag ska genast sätta på avsnittet när Charlotte gifter sig med Harry för att spana in Carries frippa ingående.

1 kommentar:

Camilla sa...

Grattis så kul! Såg att de lottade ut den men tyvärr för sent...
Jag håller min bästa tumme för vädret den 15:e och även för den 16:e för då firar jag min 40-årsdag!
Camilla