torsdag 6 maj 2010

9 dagar kvar

Idag fyller världens bästa Niklas år! Hipp hipp för honom! hela 24 bast. Haha, det är inte klokt vad tiden går egentligen. Vi håller på och ordnar med en festmåltid här; parmalindad fläskfilé fylld med äldelost, cidersås och klyftpotatis. Festligt och gott!

I bröllopsplaneringsväg har vi fixat med lite småsaker och stora saker. Vi har fått tag på två solister som ska sjunga och en gitarrist! Yes! Äntligen! Och de verkade ha stenkoll på våra låtval också. Sen åkte jag och bästis lämnade cupcakestillbehör åt tjejen som ska ordna dem igår, hon har mitt fulla förtroende! Hon verkar verkligen kunna sin grej och så skönt att leja bort det till en riktig konditor. Under kvällen vek jag och min vän massor av servetter till dukningen. Mycket pill för några sekunders åskådning innan alla hugger in. Haha, men det är det värt det! I måndags köpte jag nya vita fina killerheels som jag håller på att öva mig på att gå i för fullt just nu. Det känns fantastiskt att det redan är dags nästa helg! Vi kan ju hoppas på att aftonbladets väderbild stämmer. Snälla snälla snälla! 15 grader och solsken låter ju onekligen väldigt trevligt. Just nu är det jag som ber till vädergudarna. Hoppas det går bra för er andra där ute!

1 kommentar:

Hanna sa...

åh. 15 grader och solsken låter fantastiskt. Jag hjälper dig att be!