lördag 8 maj 2010

1 vecka kvar

Och jag sitter här med nackspärr. Jag vet inte vad som hände riktigt, men igår när jag skulle laga mat och skruva av locket på tomatburken drog det till något fruktansvärt och här är jag nu. Känns lite bättre idag och det måste banne mig gått över tills nästa vecka.

Idag har jag köpt mig ännu ett par skor, ett par vita vanliga tygskor som jag kan dra på mig om mina fötter skulle ömma och göra väldigt ont senare på kvällen utav de högklackade. Hittade först ett par perfekta gräddvita (inte tygskor) som påminner lite om fin-herrskor på scorett outlet, men som tyvärr var förstora och inte fanns i min storlek. Så jag fick gå tillbaka till Åhléns och köpa vanliga tygskor istället.

Bordsplaceringen gjorde vi äntligen klart igår efter mycket pill och trix. Det har nog varit det svåraste av allt! Jag hoppas att alla kommer att känna sig bekväma och nöjda med vart de sitter!

Stressigt i magen. Hoppas fortfarande på fint väder och värme! Vart är försommaren och alla löven?

2 kommentarer:

Katja sa...

aj då! kan trösta dig med att det inte brukar hålla i sig så länge. Simon hade nackspärr för ett tag sedan, blev bra på ett par dagar

Eva sa...

ja vart är våren, värmen och lite görnt. Igår blev jag möhippad av mina kära arbetskamrater. Trevlig kväll. Nu är det mindre än en vecka kvar. pirrigt