tisdag 13 april 2010

Please don't stop the music!

Efter att ha fått återbud från den tredje solisten vi försökt boka är jag redo att köra huvudet i väggen och dunka hårt. Idag har jag påbörjat min hetsjakt för att få tag på någon som inte tackar nej och kanske kanske går det vägen den här gången. Vi har några möjliga på G. Min sambos bror kände någon, som dock inte visste om hon var ledig just vår helg, men hon skulle titta. Och tacka vet jag Bröllopstorget. Jag fick ganska omgående tips från en blivande brud som kände någon efter att ha startat en forumstråd där. Åh vad jag hoppas att det går vägen nu! Håll tummen för oss allesammans!

Vi har varje fall bestämt att vi ska ha "pachelbel canon" som ingångsmusik, känns alldeles fantastiskt vackert.

Fick tillbaka min klänning från sömmerskan igår och den blev perfekt i längden. Nu blir det bara hårdträning i fem veckor så den sitter som gjutet sen!

1 kommentar:

Katja sa...

vilket trassel med solisterna, hoppas det blir bra nu då med den ni hittat!
vi ska också ha pachelbels canon in d, som ingångsmusik. mitt val, i utbyte mot simons val av utgångsmusik :-) båda är nöjda med att ha fått sin absoluta favorit av de vi valde mellan till vigseln.