lördag 17 april 2010

4 weeks notice!

Det är inte fem veckor kvar som jag tänkte tidigare idag, utan fyra! FYRA! Vi har en massor av saker att klara av följande dagarna som kommer. Vi ska baka en del - förbereda pajskal till minipajer och göra tilltugg till champagnen (små osthjärtan som jag skrivit om tidigare). Vi ska åka till Dafgårdsbutiken för att se om vi kan hitta billiga baguetter eller annat gott bröd på låda och åka till IKEA i veckan för att handla det sista till dukningen. Vi måste få tag på ett panduro så vi kan köpa organzaband i ceriest som ska knytas runt servetterna och vi har också en hel del kvar att pyssla. Vi har eventuellt fått tag på solist också, måste bara ringa till henne och stämma av så att allting är okej, och jag hoppas att det går vägen den här gången. Men framförallt måste vi ordna ett körschema som vi ännu inte gjort, för hela veckan innan och för dagen B såklart! Det pirrar i hela kroppen nu, det är banne mig inte långt kvar! Hur går det för er andra brudar där ute? Någon mer som närmar sig? Hur ligger ni till i planeringen?

Hoppas ni har en fin helg allesammans!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Puh...fyra veckor! Jag börjar känna mig lite småstissig nu när det är 3,5 månad kvar :-)
Önskar er verkligen lycka till!

//Camilla

Sara sa...

Fyra veckor! Jag blir stressad bara jag läser det. Haha. Vi har 4 månader kvar och det gör mig stressad.. Jag kommer inte vilja att vara jag en vecka innan bröllopet...
Lycka till i slutspurten nu!