lördag 20 februari 2010

Ringarna

Jag skrev om våra ringar för en liten tid sedan, och jag tänkte visa en bild på dem. Vi hann få dem i tid och vi förlovade oss "på riktigt" på nyårsdagen. Lite konstigt kanske att planera bröllop innan man har ringen på fingret, men vi får väl säga som så att vi varit förlovande i tanken. Vi blev väldigt nöjda med resultatet varje fall! Ringen med en sten i, är min förlovningsring som vi lämnade in till guldsmeden. Den passar så fint ihop med min vigselring och jag riktigt längtar tills jag får ha dem båda två. Det är ju inte de mest exklusiva ringarna, men de är enkla och stilrena, precis som jag ville ha dem. Niklas ring ser nästan exakt ut som min förlovningsring, men såklart utan diamant, och lite bredare.

1 kommentar:

Katja sa...

jättefina ringar! Enkla och klassiska.. och så lite glitter förstås. bra val :-) Tror inte man tröttnar på en klassisk modell i första taget heller.