fredag 11 december 2009

Nya ringar

Jag har tidigare skrivit att vi redan köpt ringarna, men att jag ångrade mig lite i vårat hastiga val. Vi har velat fram och tillbaka om hurvida vi ska lämna tillbaka vigselringen, köpa helt nya, eller behålla dem som de är. Vi har istället gjort en liten kompromiss. Jag köpte en billig liten diamantring på tradera, som jag tillsammans med en annan guldring ska göra en ny förlovningsring av. Det är en liten princesslipad diamant på några ynka karat, men det duger gott i förlovningsringen. Vi ska även smälta ner våra nyköpta förlovningsringar som vi ångrar mest av allt eftersom att de var så lövtunna och tråkiga, så de ska få bli till en kraftigare ring åt blivande mannen istället! Nu känns allt genast mycket, mycket bättre och förhoppningsvis får vi dem innan jul så vi kan förlova oss som vi tänkt på nyårsdagen.

Nu blir det fredagsfilm (utan godis i vårt nya hälsosamma liv), Bride Wars! Har sett den förut, men den är himla rolig. Ha en mysig fredagskväll alla där ute.

Inga kommentarer: