onsdag 25 november 2009

Ringar

Vi har redan inhandlat alla ringarna, förlovningsringar och vigselringen. Vigselringen är verkligen jättefin, och enkel/stilren, precis sådär som jag vill ha det. Men så när jag kikar runt på internet på olika smycketillverkare så känner jag ett lite sting av ånger. Jag vill visst ha mer bling på fingret! Det är förvisso diamanter i den ringen jag köpt, men det finns en oändlig uppsjö av modeller. Jag kan tipsa om att verkligen leta igenom allt man kan komma över, jämföra priser av märket på ringarna hos olika försäljare då det kan skilja mycket i pris. Och se till att guldfärgerna på det gula guldet inte skiljer sig för mycket på förlovningsringen och vigselringen. Om man vill ha vitguld så kan man tänka på att man måste underhålla de ringarna med åren, eftersom att det vita silvret skavs bort och ringen gulnar efter hand. Man kan istället välja: titan, palladium eller platina för att få samma färg, men som är mycket tåligare material än vitguldet.

titanringar.com kan man själv bestämma nästan exakt hur r
ingarna ska se ut, och de är otroligt tjusiga. Det är sådana här ringar jag önskar vi hade beställt istället, för de är riktigt prisvärda! Men tänk på att det tar lite mer än en månad att få hem ringarna, så beställ i tid.


Jag har sett några varianter på den här modellen nedan, när man synkar vigsel- och förlovningsringen. Också snyggt! Hade hittat en annan som visade mer hur jag menar, men hittar inte bilden igen.

Inga kommentarer: